Capacele securităţii noastre …





Mi-a fost dat să o trăiesc şi pe asta .Alertă de grad 0 , maşini negre cu antene multe şi
capacele de la canalizări sudate .Cine ar fi zis că orăşelul meu ,pierdut undeva în harta rece a estului va însemna ceva pentru cel mai puternic om al Planetei ...
Am uitat instantaneu de toate greutăţile , relele şi bunele comunităţii pentru a ne aduna
forţele şi minţile într-o singură idee,un target comun ...aşteptarea musafirului nr.1 .
Şi cum gura târgului nu tace , am aflat şi motivul pentru care ,marele om de stat , va păşii
sau mai bine zis , maşina prezidenţială ,blindată şi indestructibilă chiar şi pentru grenade,
va rula peste capacele sudate ale bietelor canalizări tomitane.Portul, este singurul motiv
pentru care tătucul Bush va trece pe aici ...pe unde au trecut şi grecii, şi romanii, şi
cine a vrut o slujbă mai bine platită , că de... a existat o vreme cînd ne mândream cu marile noastre realizări şantieriste.
La gândul că va trece pe strada mea un preşedinte american, m-am emoţionat până la
lacrimi, şi gândul mi-a zburat la bunicii mei care i-au aşteptat aşa de mult pe americani încât se întrebau dacă există şi dacă nu cumva cei ce plecau cu vapoarele spre ţara făgăduinţei ,se transformau în nişte fantome care mai scriau câte o scrisoare plină de speranţe deşearte.
Mi-a fost mie dat să trăiesc acest moment , când Constanţa noastră va fi binecuvântată (un cuvânt preferat al americanilor)de G.Bush..Nici că se putea mai bine,pe final de mandat, americanul din tată-n fiu preşedinte ne salută şi pe noi ,după ce a salutat pe unii
cu o simplă fluturare de mână , pe alţii cu nişte ecadrile de bombardiere ...
Şi tot minunându-mă de pregătirile atât de zeloase am dedus că serviciile ce asigură securitatea acestui eveniment epocal, au „mirosit „ un oareşce plan diabolic de infiltrare a grupărilor teroriste prin sistemul de canalizare rămas de la romani.
În fiecare dimineaţă, trec cu atâta mândrie şi încântare peste canalizările sudate şi fac „sâc” teroriştilor ,că na, v-am făcut-o fraierilor ....
Dar am şi o dezamăgire....în Bucureşti am aflat că ...pe capacele sudate ...au pus şi nişte
scotch reflectorizant... ce şmecheri şi bucureştenii aştia !!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Breaking news ! „omul–carcasă“, „omul–masă“.

La omu’ sărac...

Apropo... La anu şi la mulţi ani!