Binele nostru cel de toate zilele…





Dacă am putea reflecta zilnic la bunele şi relele din viaţa noastră poate , am deveni mai lucizi şi conştienţi de valoarea vieţii şi a prieteniei .
Mi-am petrecut weekendul în compania unor prieteni bucureşteni şi pentru a nu ştiu câta oară am înţeles vorba aceea „ai prieteni eşti bogat „.
Noua generaţie poate gândi ca e demonetizat cuvantul prietenie, ca nu e neapart nevoie sa te intalneşti şi să consumi timpul aşa in varianta clasică , cu plimbări şi conversaţii...
E simplu sa intri pe mess unde prietenii stau cuminti aliniati pe categorii.
M-am gandit sa-mi pun si eu prietenii pe categorii , nu prea mi-a iesit socotela ...
Totii sunt cam în aceaisi categorie „prieteni si atat”, o legatură mai puternică şi mai reală .
Lumea virtuală în care se învart copiii ,adolescenţii, denaturează şi complică ideea de prietenie. Dacă am socoti câte lucruri bune se fac din prietenie am declara-o ca pe o
condiţie „sine qua non „ a existenţei umane . Sunt o militantă a acestei lumi paşnice
şi plină de prietenie , de adevarată prietenie în care să nu existe interese si minciuni.
Aşa cum scriam ,prietenii mei sunt valabili şi rezistă de cand ne-am întalnit prima oară
la şcoala generală , şi acest sentiment este aşa de puternic si de stabil încat , ne face sa ne dorim sa ne revedem fericiti si plini de viata de fiecare data . Nu e de ajuns sa mergem in acelasi cluburi sa purtam aceeasi marca de jeans sau sa ne schimbam masini dupa moda
lunii. Nu aceaste lucruri fac prietenia .Astazi notiunea se confunda foarte usor cu aceea de „cunostinta””...a!! cutarescu ..pai suntem prieteni ...frecventam acelasi club....!”
Ei , bine ,am fost putin nostalgica cu acest text , poate pentru ca a venit cu adevarat primavara , poate pentru ca sunt sarbatorile pascale , poate pentru ca traiesc intre tineri
si foarte des am sentimentul ca sunt asa de singuri si obositi incat ar trebui ca cineva sa le
spuna povesti frumoase despre viata si prietenie .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Breaking news ! „omul–carcasă“, „omul–masă“.

Toamna se numără ......şomerii

În oraşul de la mare ...