Sărbători ...comerciale !


















Aşa cum v-am mai spus în alte editoriale, tratez cu multă atenţie toate sărbătorile
legale,”ilegale” dar mai ales pe cele comerciale, aducătoare de beneficii şi de bucurie. Şi sigur v-aţi dat seama că acum, este vorba de ce-a mai inventată sărbătoare dintre toate , născută din inspiraţie şi geniu american , mult iubita „mall-urilor” Valentine’s Day
Păi , cred că femeia română în aşteptările ei primordiale aşează pe Sf.Valentin
undeva sus, sus , de unde dorinţa să i se împlinească şi el să o ceară de nevastă.
Aşadar dragele mele concitadine, valentinul să vă aducă,inelul cu diamant mult aşteptat, sau dacă nu este posibil, o compensaţie majoră într-o valoare cât mai mare şi mai liniştitoare, gen un mic peugeot sau jepp-uleţ, că tot se poartă.
Şi dacă tot vorbim despre iubirea plină de inimioare, mă întreb oare cum i-a spus
Nicolas scumpei Carla ....vrei sa fi Valentina mea ? sau ..mai bine nu!
Pentru că domnul preşedinte e un francez adevărat urmaş de Napoleon nu de ...valentini ...şi pentru că s-a potrivit perfect cu ce s-a spus despre Ştefan al nostru : „mic la stat mare la sfat „ a cerut omul un podium la parlament...să se vadă....
ehhh!!! dar să revenim pe melegurile noastre odinioară foarte francofone , acum nici nu mai ştiu cum denumite , pentru că la noi nimic din ce vine nu se pierde , dar nici nu-şi păstrează originalitate, ci se transformă, în te miri ce ... că tare aş avea curiozitatea de nu cumva cineva de sus care ne iubeşte ...sau ne izbeşte n-a pus la cale vreo scenă de telenovelă cu valentin şi valentina în variantă romă pe ilustraţie potrivită ,o manea cântată de un tril cu 5 octave ....ce-ar fi să dau o căutare pe google?
Acum ştim ce urmeză, într-o euforie incontrolabilă până şi eu voi sfârşi prin a colinda magazinele pentru mici daruri ,deşi nimeni nu m-ar certa dacă n-aş face asta .Dar ce-ar mai fi o mică amăgire în cotidianul controversat? Poate chiar legiferăm Valentinul şi desfinţăm Cnsas-ul , că noua generaţie e oricum născută obosită, şi urăşte trecutul infect al patriei. Că visează o mică americo-europă şi la noi, e logic...că doar ... ce mai e suta de euro azi? Mama şi tata trebuie să de-a copilului totul că alfel se simte oprimat şi sună la protecţia copilului...
Să concluzionăm totuşi povestea cu Ziua îndrăgostiţilor, că sună mai frumos aşa.
Ea s-a derulat în felul următor ; eu am avut o opinie , am exprimat-o liber , nu ştiu cine o să o citească , dacă da (spune-ţi părerea pe blog) e bine , dacă nu iarăşi bine , revenim după... cu procentele vânzărilor şi zâmbetele fericite ale comercianţilor .
Nu vreau să par ipocrită ,că n-am sărbătorit niciodată Dragobetele, dar nici nu l-a propus nimeni pe lista de petreceri...aşa că ... ....shopping ...shopping...shopping
Ah ! am uitat să te întreb , da, pe tine unicul meu cititor...ai vrea să fi Valentinul meu ???

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Breaking news ! „omul–carcasă“, „omul–masă“.

La omu’ sărac...

Sentimentul de ....patriotism