Gripa ...prostiei!




Nu ştiu cum se întamplă cu alţii dar eu, la auzul unor veşti atât de rele precum recent
mediatizata gripă porcină, parcă simt cum îmi creşte automat tensiunea încât mă cred capabilă să propulsez o navetă spaţială de la atâta... indignare. Ştiu, o să vă întrebaţi pe ce mă bazez când scriu aceste rânduri. Şi vă răspund cu mintea limpede că eu ştiu cum se propaga răul... cu viteza sunetului... cum o ştirea rea se transformă într-o avalanşă de alte zeci de ştiri... dăunătoare. Şi, dincolo de această
luptă mediatică, undeva stă ascuns un adevăr bine camuflat. Atât de camuflat încât, de cele mai multe ori, acesta poate lua forma unui motiv financiar. Este sinonim cu o luptă, prin intermediul new media, între marile companii sau concernuri ale acestui glob... Un glob care, de la atâta rău, se tot strânge şi va ajunge un globuleţ... Când scriu asta, eu mă şi imaginez mergând prin Românica mea cu masca pe faţă... mai ceva decât americani săracii, capabili după 11 septembrie, să poarte orice apărătoare... dacă ţara le-o cere. Evident că virusul gripei porcine există şi face victime umane. Acesta este Răul cel Mare. Atacă oameni... La noi la români însă ia forma de virus al crăpelniţei porcine. De Crăciun, nu-i român care să nu fi tăiat un porc o dată sau nu-i român care să nu fi înghiţit cu poftă un şorici... Aşa că mă întorc şi spun: virusul este produsul tehnologiilor nou avansate şi sper ca pe noi să ne ocolească. La aceşti noi demoni lucrează zeci de savanţi care (nu m-ar mira) sunt capabili să crescă cât de curând în laborator o cultură de virus nou, o tulpină de gripă feminină pentru că, în gândirea masculină, de la găină la femeie e doar o... aripă. Totuşi, virusul gripei porcine există, dar mai cred că se dă cu porţia... Mai mult, cred ca se imparte la cei mai puţin dotaţi (intelectual) şi mai cred că nu ţine cont de progresia matematică, nu ţine cont decât de interesul zonei.
În demersul meu cu gripa porcină, cred că mai am încă un argument. Mai ştiţi ceva de boala vacii nebune sau despre gripa aviară? Am rămas cu sechelele acelor zile când treceam spre Tulcea cu maşina spălând-o prin soluţie de două ori pe zi... Am rămas marcaţi de sonoritatea primei zone infestate (o, ce cuvânt important!!!) cu virusul H5... celebra localitate Murighiol şi miile de galinacee sacrificate... !Totuşi aşa cum a apărut subit, aşa a şi dispărut... Acum, egiptenii au hotărât: vor sacrifica toţi porcii din ţară iar 250.000 de exemplare nu-i o glumă. Recent am citit că un vaccin împotriva gripei aviare ar putea fi folosit şi împotriva gripei porcine, deci iata rezolvarea comercială a pandemiei. Un vaccin mic pentru o omenire atât de mare, dar până când... Sunt pro ştiinţă, sunt pro noua tehnologie şi, de aceea, dacă aş putea le-aş da cercetătorilor ceva idei noi. De exemplu, un vaccin împotriva prostiei, împotriva ipocriziei, împotriva răutăţii şi a indolenţei. Un vaccin împotriva oricărei manifestări violente şi generatoare de violenţă, un vaccin împotriva celor ce manipuleză omenirea. Dar, mai ales, un vaccin împotriva minciunii. Aveţi grijă...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Breaking news ! „omul–carcasă“, „omul–masă“.

La omu’ sărac...

Apropo... La anu şi la mulţi ani!