Taxe, toxic, taxi, teve !




















Munca, banii, otv, politica, manipularea, intoxicarea cu ţigări, spirtoase, jecmăneala, sifilis oboseala, boala, cancerul, şi cimitirul …dicţionar de termeni zilnici în limbajul poporului meu. Ce ne lipsește din aceasta enumerare de nevoi, recompense-vicii şi pedepse ? Patru termeni ca niște cavaleri apocaliptici puși în titlul de parcă cineva m-a pus să aleg litera T ca temă pentru editorial .
În ordinea intrării în text :
Taxe
Nici nu mai contează la care dintre ele ne referim. În fiecare zi mai crește o taxă, se umflă apoi şi din ea se mai naște una adiacentă, încât am putea face un adevarat studiu al reproducerii taxelor....Bietul român, nici nu se mai poate plânge pentru că, progresia matematică a taxelor depăşeşte puterea lui de uimire şi atunci acceptă resemnat şi manipulat subliminal că totuși ...o ducem bine.
Toxic
Cuvânt sinonim cu ultima şmecherie de tip: hai să ne adaptăm la cerinţele uniunii europene, şi pe bani frumoşi că la noi, totul se poate. Nimic nu se pierde ci se înmulțește în buzunarele croite XXL de specia nou apărută afaceristul european.
Aşa au apărut şi la noi firme de colectare de deşeuri, de care mai de care, dar mai ales din alea toxice , pe care nu le găsești la noi ci la alţii. Şi noi cum suntem din fire popor ospitalier şi primitor, le-am primit le-am depozitat că de ......nu de la ei ne vin banii?
Taxi 
Nu. Nu m-am gândit la formația Taxi, care trebuie să recunosc chiar îmi place. Ci laTaxi-ul zilnic ce ne taie faţa în plină intresecţie, la ideea de taxi care face ce vrea, adică rutele pe care le vrea. Şoferi lor sunt cel mai des participanți la formula unu, printre miile de maşini, cautând drumul cel mai lung totuşi pentru ca fraierul plăteşte .
Tu te chirceşti mic pe bancheta din spate şi simţi adrenalina care țâșnește ca biata maşină pe roşu.
Dar asta e ...
Teve
Ooooo!!! Subiect tabu. Subiect pentru serial.Televizorul şi românul cred ca pentru orice sociolog, psiholog sau analist media este cel mai tare subiect .
Păi, după atâtea taxe, toxine, nervi şi agitaţie ce îşi mai poate permite și el?
O seară reușită, prelungită până în zori, de noua problemă de viaţă şi de moarte dintre celebra magda şi grobianul  tolea, personaje deja îndrăgite care pe fundalul dilemei elodia, capătă
notorietate mai ceva decât președintele ţării. Cine sunt aceşta şi ce magnetism deţine
dandiaconescudirect, nu ştiu. Ce ştiu este că mai bine de jumatate de români uită de taxe
de indignare de frustrare şi de orice alt lucru rău, lasându-se duşi pe firul poveştilor
televizate ca de un drog, care îţi colorează existenţa şi te face imun sau ignorant faţă de ceea ce e real . Vorba bancului : „minte-mă pinochio!, dar minte-mă frumos !!!”

Comentarii

si cele 4 cuvinte care sa reprezinte opusul acestora?:) mie imi place sa fiu optimist

Postări populare de pe acest blog

Breaking news ! „omul–carcasă“, „omul–masă“.

La omu’ sărac...

Apropo... La anu şi la mulţi ani!